Naar het nieuwsoverzicht

22-09-2019

Al meer dan 5.000 tickets de deur uit voor Rode Neuzen Dag XL. Heb jij jouw ticket al?

Rode Neuzen Dag XL

Presenteren Koen Wauters en Jonas Van Geel binnenkort de Qmusic-ochtendschow?

Tickets voor Rode Neuzen Dag XL op 29 november zijn vanaf nu hier te koop. Dat maakten Rode Neuzen Dag-ambassadeurs Koen Wauters en Jonas Van Geel vanmorgen bekend in de Qmusic-ochtendshow bij Sam De Bruyn, Inge De Vogelaere en Wim Oosterlinck. Met Rode Neuzen Dag XL op vrijdag 29 november wil Qmusic alle actievoerders bedanken met een groot muzikaal feest. Samen met Koen, Jonas en tal van nationale en internationale artiesten palmt de radiozender daarom het Sportpaleis in.

“Jonas en ik zullen, geruggensteund door onze vrienden van Qmusic, opnieuw een overvol Sportpaleis verwelkomen voor Rode Neuzen Dag XL. Vrijdag 29 november, schrijf het in jullie agenda. Vorig jaar was het een topper en dit jaar wordt het nog veel straffer”, aldus Koen Wauters.

Op vrijdag 29 november 2019 zullen tijdens de slotshow bij VTM regelmatig live sfeerbeelden van dit muzikale feest uitgezonden worden. 

Presenteren Koen en Jonas binnenkort de Qmusic-ochtendshow?

Koen en Jonas hingen ook een challenge op aan de ticketverkoop van Rode Neuzen Dag XL. “Als we 5000 tickets verkopen op een week tijd, presenteren Koen en ik een dag de ochtendshow van Qmusic. Het gaat meteen duidelijk zijn aan de ticketverkoop hoe graag de Qmusic-luisteraars dat willen”, lachte Jonas.

De twee Rode Neuzen Dag-ambassadeurs hadden ook nog een boodschap voor het Qmusic-ochtendtrio Sam, Inge en Wim: “Stel dat het ons lukt, dan zouden we jullie aanraden om toch te luisteren als wij de ochtendshow presenteren. We hebben dan namelijk een verrassing voor jullie. We kunnen niet alleen iets doen hé, dan moet er iets teruggedaan worden.”, aldus Koen en Jonas.

Rode Neuzen Dag: jongeren mentaal, fysiek en sociaal sterker maken.

De vierde editie van Rode Neuzen Dag zet zich dit jaar in om alle jongeren in Vlaanderen mentaal, fysiek en sociaal sterker te maken. De goeddoelactie van VTM, Qmusic, HLN en Belfius focust zich nog meer op scholen. Scholen worden opgeroepen om een project in te dienen en acties te registreren. Het geld van georganiseerde acties van de school gaat integraal naar hun eigen gekozen project, aangevuld met een financiële extra door acties die de rest van Vlaanderen organiseert. Rode Neuzen Dag is ook gestart met de campagne ‘Samen voor #generationstronger’, dat toont dat jongeren samen in staat zijn om problemen zoals faalangst, perfectionisme, bodyshaming... te tackelen